10 ian. 2010

PeLe



Stiu ca unii o sa comenteze, dar asta e...
Gusturile nu se discuta ;)
Daca yo vreau sa ma exprim prin versuri si "bla, bla, bla-uri" care sa le postez pe blog...unii fac muzica :X
Un exemplu: un valcean (de-al nostru): PeLe
Unde sa dam unul de altul daca nu pe mess(eternul "socializator").
Auzisem de el si am ramas :O cand am vazut ca am id-ul lui. "Yeah maaan!Do it! Abordeaza-l!" si...am facut-o :P nu sunt shy de felul meu :P.
Ce m-a uimit si mi-a placut: sinceritatea lui, naturaletea, modestia etc. Faptul ca am stat cateva ore bune la discutie poate spune multe. A meritat!
Toate bune si frumoase...dar, cine il stie pe, valceanu nostru, PeLe? Am facut un sondaj in clasa: un sfert spre jumatate din clasa auzisera. (Lixi: "A, da, il stiu, canta cu o fosta colega de-a mea din generala").
Cine are urechi sa auda, cine are ochi...sa vada si sa citeasca :P.

Din convorbirea mea cu el o sa va fac un sumar. Nu am nici o ordine in descriere pentru ca, sincer, sunt multe de spus. Let's see!

Despre PeLe:
-->>> are 19 ani
-->>> s-a apucat de muzica in 2006
-->>> a scos pana acum 4 albume(1."Fara nimic"; 2."Mii de foi"; 3."O viata prea saraca"; 4."19 ani")
-->>> tot ce face, face de placere*
-->>> realitatea si propria viata il inspira* (Citez:"eu zic ca imi scriu tota viata mea in versuri: trairile, simtirile tot ce se intampla pe lumea asta. Piesele mele spun tot despre ce inseamna sa traiesti in tara ta, Romania, cu bune si rele si... o lectie pentru toti")
-->>> fraza care spune tot: "imi place ce fac si am jurat ca o sa fac muzica pana la 80 de ani" [Frumoasa ambitie! Sa ai succes!]
-->>> ascultatori ai genului si fani: "eu fac muzica doar pentru cateva sute de persoane. Sunt foarte putine si din astia sunt si vreo 5-6 care ma critica. Nu le convine nu pentru ca ar suna rau, doar ca e invidia mare si arunca 4 cuvinte la mistoo. Dar de fapt nu stiu cata munca zace in spate si cata ambitie." [Luati aminte! NU mai etichetati asa de repede! Nu uitati: gusturile nu se discuta! Si ce e mai important: respecta munca altuia!]
-->>> dupa 4 albume: "Am motive de lauda dar am invatat sa fiu modest atat cat se poate..." [Tine-o tot asa!]
-->>> planuri de viitor: "Pe viitor o sa abordez teme pe care sa le inteleaga toti..dar pana atunci.." [Pana atunci va zic eu: ascultati ce a iesit pana acum ;)!]
-->>> de ce are nevoie: publicitate: "am foarte mare nevoie de publiciate. Mie asta imi trebuie pentru ca daca nu e publiciate eu ma pierd." [Inca un motiv pentru care am ales sa scriu despre tine ;) ].


Ce am insemnat cu (*) sunt punctele noastre comune si ceea ce m-a determinat sa vi-l prezint.
Din vorba in vorba am aflat multe lucruri interesante, de viata (prin care el a trecut, le-a analizat, le-a pus cap la cap) si una dintre concluzii care ar fi:
"Lasa banul sa fie doar un mijloc,nu un scop."
EU: Dau la Drept sa fiu EU suportul meu financiar. Voi trece de la o extrema la alta(ganditi-va la limbajul folosit in drept si la cel folosit in literatura). Nu voi renunta la scris (mai ales ca vreau sa scriu cel putin o carte de-a lungul vietii).
PeLe: Nu va renunta la muzica. [Sa n-o faci!]

P.S.: Pentru completari...astept comentarii!
Nu cer decat putin respect si ingaduinta

4 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=hpv2pTkOtJU

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=8kuUonmXjPE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=hkhbexz5I44&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca v-am facut macar curiosi! Daca da, macar putin, v-am lasat link-urile de pe youtube unde puteti asculta unele dintre melodiile lui. [Cele postate sunt preferatele mele:X]

    RăspundețiȘtergere