16 feb. 2010

Contopire


Miezul noptii...ORA: 00:30...ORA: 01:00.

Nu mai era mult si avea sa patrunda in Rai, Paradis, Lumea Extazului. Nu stia cum sa denumeasca acel loc. Sau poate nu era un loc anume era doar un sentiment asa de puternic incat ii producea o adevarata agitatie, o tulburare totusi...delicioasa.
Daca ai fi privit in ochii Ei, inainte de a pleca la El, ai fi vazut ca la microscop miscarea browniana din interiorul ei.

Avea aceasta stare si nici macar nu ajunsese la El. Ce va face cand o va atinge? Va provoca un al II-lea Big Bang.

ORA: 01:05:02: paraseste casa.
01:06:00: "Stop!"
01:06:30: "Aduna-te!"
01:06:45: "Trage aer in piept!"
01:07:01: "A trecut oare un an?"
01:07:34: "De atata timp am avut nevoie sa-mi dau seama ca..."
01:08:05: "Revedere..."
01:08:30: "De un lucru esti sigura, el...
01:08:59: Vis.
Reverie.
Extaz.
Agonie."
01:15:31: "Vino!"

Nu-i va spune niciodata ce gandea in acele momente. Cand va reusi sa i se prezinte asa cum era?... Sa-i vada nu numai nuditatea trupului ci si goliciunea pe care o avea in suflet cand el ar fi batut inspre retragere.

Stiai? Viriginitatea fecioarelor le era oferita zeilor drept ofranda.
TU: Un Zeus al meu.
EU: Fecioara ce urma sa fie sacrificata.
ALTARUL: Locul de contopire al amandurora.


Nu e asa ca ceva nu se potriveste?
Tu = niciodata zeu.
Eu = niciodata fecioara.
Iar altarul...cum pot sa-l prezint astfel cand nu e altceva decat un loc al desfranarii...
Viriginitatea = am pastrat-o ca un AS in maneca
Vrei sa mi-o furi?
Contopeste-te cu mine!


P.S.: Descopera ce altii au ingropat in mine!
Daca vei fi un adevarat Heracle vei trece de toate cele 12 incercari!
Pentru ce atata tortura? Sa sti sa pretuiesti cu adevarat lingurita de dulceata cu sare pe care ti-am pregatit-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu