24 mai 2010

Pentru cei care se simt...

Plecata...
Ofticat ca nu vreau sa mai aud de tine. Oftica-te!
Limbaj murdar, grosolan ca vreau sa fiu in "trend" cu...lumea din jur.
Lua-v-ar dracu'!
Se poate si mai rau.
Imbecila sunt! Si prizoniera. Singura mea modalitate e sa ma razbun...in scris.
Scriu...ba nu...mazgalesc. Ma prefac ca am ce sa zic doar ca sa te tin ocupat 10minute. Esti prost! Realitatea e dura! "Sorry"! Cand ma intalnesti poti sa te manifesti cum vrei! Promit sa te suport. Dar...pana cand sa suport atata prostie?
DUR. Un cuvant scurt, dar cu o intesitate atat de mare.
Mai scuteste-ma cu "Vai cat poti fi de vulgara!" Si? De asta nu-ti mai legi tu sireturile...ca-ti "pasa" cat de vulgara sunt. Daca esti atat de imbecil sa nu vezi ca DOAR cuvintele pe care le folosesc sunt vulgare si nu EU!
Incultilor! Folositi dracu' limba romana! Si...ca sa nu va luati de mine ca ma iau de voi: vorbesc INTENTIONAT asa. Folosesc limbajul vostru poate asa ma intelegeti. Intre noi e o diferenta: voi asa va exprimati mereu pentru ca alte cuvinte NU stiti!
Sunt mai sus ca voi!
Daca dupa toate astea nu ma injuri: RESPECTUL meu! Inseamna ca esti cat de cat destept si-ti dai seama ca n-am nici cea mai mica intentie sa te jignesc (daca nu-ti spuneam poate nu-ti dadeai seama).
Sfatul meu: INCETEAZA sa mai fi prost, incult, imbecil. PRIVESTE in jur! NU te mai lasa manipulat! Marioneta de circ ce esti! Ba nu: marioneta de circ ce AI AJUNS!
Pe ziua de azi pur si simplu n-am chef sa folosesc cuvinte sofisticate. Nu m-ar intelege NIMENI!
Azi nu vreau sa fiu artista, vreau sa fiu realista.
Nu am dispozitia necesara sa te fac sa-ti imaginezi o lume "misto" doar ca ma pricep yo sa pun "ca lumea" niste cuvinte intr-o fraza.
Azi am chef sa te lovesc! Sub centura!
In primul rand o sa te intrebi ce-i cu mine. NU mai visez. Asta e...
Pacat de tine ca te nasti prost si tot asa vrei sa mori.
Delasatorule!
Te lasi calcat in picioare. Minunat! Unde era martirul...
Pune dracu' mana si munceste pentru tot ce vrei!
Ii arati pe altii ca fura. Dar tu ce mama dracu'faci? Nu copiez la examen(teza, lucrare)? Barna din ochiul tau n-o vezi, dar paiul din ochiul altuia...imediat.
Ai impresia proasta ca te-ai pricepe mai bine ca altii la...orice. La incultura ta...
Tie iti pasa ma de ceva? Te doare...undeva! Protestezi cand dai de greu. Intreaba-te daca meriti oare ceva? Si mai ales pentru ce? Ca esti tu X?
Te las sa ma contrazici! M-as bucura! Ar fi dovada ca GANDESTI.
Desteapta-te, romane! Si nu mai fi un ignorant incult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu